Vragen over personeel? Bel de Personeelsman: 030 - 636 59 56

    Geen producten in winkelwagen

    Functioneringstraject








    Hulp bij trajecten

    • Wij helpen werkgevers bij trajecten
    • Dossieropbouw op orde
    • Onbeperkt advies van specialist
    • Snel en flexibel met één aanspreekpunt
    • Een vaste prijs: duidelijkheid vooraf
    • Betaalbaar alternatief voor advocaat etc.
    • Onze klanten beoordelen ons met een 9,1

    Wat is een traject?

    In een traject ga je gericht met een werknemer aan de slag om een bepaald doel te bereiken, bijvoorbeeld een re-integratie na een ziekte of het verbeteren van het functioneren van een werknemer. Dit zijn wettelijke eisen waarbij je als werkgever het haast niet kunt veroorloven om een keer de plank mis te slaan. Wij helpen met een plan van aanpak en dossieropbouw de beoogde doelstelling te realiseren.

    Hoe werkt een traject?

    Bij de intake bespreken we de case en wij zorgen voor een plan van aanpak op maat voorzien van een planning zodat iedereen weet wat hij moet doen. Tijdens het traject kun je onbeperkt advies inwinnen. Wij kijken de gespreksverslagen na, of stellen deze op, zodat je deze met een gerust hart kunt versturen. We stellen alles in het werk om de doelstellingen binnen de afgesproken termijn met een maximaal resultaat af te ronden. 

    • Intake met heldere doelstelling
    • Plan van aanpak met planning
    • Onbeperkt advies inwinnen
    • Gespreksverslagen controleren of opstellen
    • Wij zorgen voor dossiervorming
    J. van Dongen Directeur Expert
    Berkel & Rodenrijs en Pijnacker

    De Personeelsman helpt ons bij van alles op personeelsgebied. De Personeelsman heeft ons een aantal maal tot grote tevredenheid geholpen bij verzuim- en ontslagzaken. Wij besteden daarom de moeilijke en belangrijke zaken aan hun uit.

    Waarom de Personeelsman?

    De Personeelsman is gespecialiseerd in het begeleiden van trajecten voor werkgevers: verzuim-, re-integratie- en ontslagtrajecten. Wij helpen werkgevers die hulp kunnen gebruiken bij vaak lastige trajecten. Je schakelt de Personeelsman alleen in als je hem nodig hebt tegen een vaste prijs. Wij gaan voor praktische oplossingen en resultaat. 

    • Snel en flexibel - één aanspreekpunt
    • Vooraf duidelijkheid: vaste prijzen
    • Tevredenheidsgarantie

    Kies voor professionele ondersteuning

    Wij helpen je bij de gesprekken en zorgen daarmee voor de dossieropbouw die je nodig hebt. Onze specialisten hebben jarenlange ervaring en kennen de mogelijkheden en onmogelijkheden van de Wet Poortwachter, het Arbeidsrecht en het Ontslagrecht. Je hoeft je niet te verdiepen in alle regels en desgewenst nemen wij de administratie uit handen. 

    • Onbeperkt advies van specialist
    • Wij kijken verslagen na of stellen deze op
    • Professionele ondersteuning

    De Personeelsman heeft ons geadviseerd bij diverse trajecten met werknemers. Ons personeel staat garant voor de klantervaring van onze gasten in ons hotel. Met een klantwaardering van 8,7 bij Zoover hebben wij een top 10 positie binnen Rotterdam. Dit willen wij nog verder verbeteren. Ik maak in de toekomst zeker nog gebruik van de diensten van de Personeelsman als dat nodig is.

    A.B. van Dam Directeur

    Onze dienstverlening

    CONTROLE

    Je ontvangt kort na de intake een op maat gemaakt plan van aanpak voor het traject. Je doet vervolgens de gespreksvoering en de vastlegging zelf. Daar krijg je tips en tools voor. De Personeelsman kijkt verslagen voor je na. Per verslag betaal je een vaste prijs. Ook mag je tijdens het traject bellen of mailen als je een vraag (over bijvoorbeeld het komende gesprek) hebt. 

    • Intake telefonisch of op locatie
    • Wij maken plan van aanpak
    • Zelf gesprek voeren
    • Zelf verslag maken
    • Wij doen de controle
    • Onbeperkt advies

    Tevredenheidsgarantie

    Geen opzegtermijn
    Geen abonnement

    GEDEELTELIJK
    ZELF

    Je ontvangt na de telefonische intake een opmaat plan van aanpak voor het traject. Je voert vervolgens zelf de gesprekken met onze tips & tools. Na het doorgeven van steekwoorden maken wij een verslag voor je op. Per verslag betaal je een vaste prijs. Ook kun je mailen of bellen voor advies.   

    • Intake telefonisch of op locatie
    • Wij maken plan van aanpak
    • Zelf gesprek voeren
    • Wij maken de verslagen
    • Onbeperkt advies

    Tevredenheidsgarantie

    Geen opzegtermijn
    Geen abonnement

    OP LOCATIE

    We bespreken het plan van  aanpak bij jou op locatie in de regio Utrecht. Daarna voeren we samen de gesprekken. De Personeelsman maakt de verslagen voor je op. Je betaalt per gesprek en je kunt altijd bellen voor advies.

    • Intake op locatie
    • Wij maken plan van aanpak
    • Samen gesprekken voeren
    • Wij maken de verslagen
    • Onbeperkt advies

    Tevredenheidsgarantie

    Geen opzegtermijn
    Geen abonnement

    Hoe werkt het?

    STAP 1
    Maak de keuze van de
    manier van ondersteuning
      • Laten controleren van gespreksverslagen
      • Laten opstellen van gespreksverslagen
      • Samen op locatie de gesprekken voeren
      STAP 2
      Onze specialist neemt
      snel contact op
        • Wij bellen op een voor jou geschikt moment
        • Wij willen graag de achtergronden weten
        • Wij denken mee: professioneel advies
        STAP 3
        Plan van aanpak
          • Binnen 2 werkdagen op maat gemaakt
          • Rustig doornemen
          • Aanpassingen telefonisch doorlopen
          STAP 4
          Dossieropbouw
            • Voor- en nabespreken gesprekken
            • Opstellen of controleren gespreksverslagen
            • Onbeperkt advies


            Contact met de Personeelsman

            Graag vertellen wij meer over onze dienstverlening. Klik op onderstaande mogelijkheden of laat een bericht achter rechtsonder deze pagina. 

            HR Interim, Personeelsman
            HR Interim, Personeelsman

            Judith van Wijck Jurriaanse
            Personeelsmanager

            Rob van Dongen
            Senior Personeelsmanager

            Secretariaat / Planning
            030 - 636 59 56



            Functioneringstraject / bijgewerkt 1 januari 2021