Vragen over personeel? Bel de Personeelsman: 030 - 636 59 56

    Geen producten in winkelwagen

    Tevredenheidsgarantie

    Een goed dossier valt of staat met de kwaliteit van het contract, de personeelsregels, het gesprek en het gespreksverslag. Juistheid en volledigheid van gegevens is daarom van groot belang. Samen met de factor tijd (van tijdig opleveren) maakt dit ons DNA.

    In de spelregels is dan ook het volgende te lezen:

    "Wij gaan voor 100% tevreden klanten. Ben je tevreden? Vertel het anderen. Niet helemaal tevreden? Laat het ons weten! Wij lossen het vervolgens op."

    Het kan zijn dat je niet tevreden bent over de dienstverlening. Bijvoorbeeld omdat je vindt dat een op maat gemaakt gespreksverslag niet volledig overeenkomt met het gesprek met de werknemer. Wij zullen het gespreksverslag dan aanpassen totdat je hierover tevreden bent.

    Ook als je bijvoorbeeld niet tevreden bent over een op maat gemaakte personeelsregeling, zullen wij deze net zo lang aanpassen totdat deze overeenkomt aan jouw doelstelling. Dit alles tegen de voorafgesproken prijs.

    Er zijn situaties mogelijk waarbij de Personeelsman je vanaf het begin of mogelijk later in het traject heeft geholpen met het realiseren van een ontslag. Ondanks een goed opgebouwd dossier, wijst de kantonrechter of het UWV het ontslagverzoek af.

    Dat is uiteraard heel vervelend, maar bij situaties waarin beslissingen door derden (zoals UWV en kantonrechter) worden genomen, geldt de tevredenheidsgarantie niet. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om dit soort situaties te voorkomen.

    WIJ GAAN VOOR
    100% 

    Wij stoppen pas als jij tevreden bent.