Vragen over personeel? Bel de Personeelsman: 030 - 636 59 56

    Geen producten in winkelwagen

    re-integratietraject


    Verzuimoplossingen & re-integratie

    • Voor werkgevers met vragen over verzuim
    • Wij nemen administratie uit handen
    • Op afroep specialist inschakelen
    • Snel en flexibel met één aanspreekpunt
    • Een vaste prijs: duidelijkheid vooraf
    • Betaalbaar alternatief voor arbodienst etc.
    • Onze klanten beoordelen ons met een 9,1

    Waarom hulp bij verzuim?

    Als een werknemer een griepje heeft, dan is er niet veel aan de hand. Maar wat als een werknemer overspannen is, chronische rugklachten heeft of om de havenklap ziek is? Dan komt het aan op aandacht voor de zieke werknemer om hem zo snel en verantwoord mogelijk terug op het werk te krijgen. Lukt dit niet (voldoende)? Dan komt het vaak aan op een goed dossier.

    • Wij helpen bij dossieropbouw bij ziekte
    • Specialist alleen als je hem nodig hebt
    • Gericht op voorkomen 3e ziektejaar

    Waarom de Personeelsman?

    De Personeelsman is gespecialiseerd in het begeleiden van trajecten voor werkgevers: verzuim-, re-integratie- en ontslagtrajecten. Wij helpen werkgevers die hulp kunnen gebruiken bij vaak lastige trajecten. Je schakelt de Personeelsman alleen in als je hem nodig hebt tegen een vaste prijs. Je betaalt dus niet te veel. Wij gaan voor praktische oplossingen en voor 100% resultaat. 

    • Snel en flexibel - één aanspreekpunt
    • Vooraf duidelijkheid: vaste prijzen
    • Tevredenheidsgarantie

    Wij hadden laatst een arbeidsongeschikte werknemer. De Personeelsman heeft ons geholpen met advies. De werknemer is mede door de aanpak binnen korte tijd weer aan het werk gegaan. Dat is natuurlijk super, voor de werknemer en ook voor ons. 

    Jeffrey PosthouwerEigenaar

    Onze aanpak

    Bij het opstarten van een verzuimtraject of een re-integratietraject spreken we eerst voor en je ontvangt daarna een plan van aanpak. Dit is de leidraad voor het traject. Binnen deze termijn voer je formele gesprekken met je werknemer. Wij helpen je daarbij. Met de voorbereiding van de gesprekken en als je dit wilt ook bij de vastlegging ervan. Ook is het mogelijk om de Personeelsman deel te laten nemen aan de gesprekken.

    • Laten controleren van gespreksverslagen
    • Laten opstellen van gespreksverslagen
    • Samen de gesprekken voeren

    Kies voor professionele ondersteuning

    Wij helpen je bij de lastige gesprekken en zorgen daarmee voor de dossieropbouw die je nodig hebt om eventueel over te kunnen gaan tot ontslag. Je krijgt daar voor de belangrijke gesprekken de nodige tips & trucs en adviezen voor. We kijken de gespreksverslagen voor je na, zodat je deze met een gerust hart kunt versturen. Je kunt tijdens de afgesproken periode gebruik maken van onbeperkt advies van een specialist: online of telefonisch. 

    • Onbeperkt advies van specialist
    • Wij kijken verslagen na of stellen deze op
    • Professionele ondersteuning

    De Personeelsman heeft ons geadviseerd bij diverse trajecten met werknemers. Ons personeel staat garant voor de klantervaring van onze gasten in ons hotel. Met een klantwaardering van 8,7 bij Zoover hebben wij een top 10 positie binnen Rotterdam. Dit willen wij nog verder verbeteren. Ik maak in de toekomst zeker nog gebruik van de diensten van de Personeelsman als dat nodig is.

    A.B. van Dam Directeur

    Onze dienstverlening

    CONTROLE

    Je ontvangt kort na de intake een opmaat gemaakt plan van aanpak voor het traject. Je doet vervolgens de gespreksvoering en de vastlegging zelf. Daar krijg je tips en tools voor. De Personeelsman kijkt verslagen voor je na. Per verslag betaal je een vaste prijs. Ook mag je tijdens het traject bellen of mailen als je een vraag (over bijvoorbeeld het komende gesprek) hebt. 

    • Intake telefonisch of op locatie
    • Wij maken plan van aanpak
    • Zelf gesprek voeren
    • Zelf verslag maken
    • Wij doen de controle
    • Onbeperkt advies

    Tevredenheidsgarantie

    Geen opzegtermijn
    Geen abonnement

    GEDEELTELIJK
    ZELF

    Je ontvangt na de telefonische intake een opmaat plan van aanpak voor het traject. Je voert vervolgens zelf de gesprekken met onze tips & tools. Na het doorgeven van steekwoorden maken wij een verslag voor je op. Per verslag betaal je een vaste prijs. Ook kun je mailen of bellen voor advies.   

    • Intake telefonisch of op locatie
    • Wij maken plan van aanpak
    • Zelf gesprek voeren
    • Wij maken de verslagen
    • Onbeperkt advies

    Tevredenheidsgarantie

    Geen opzegtermijn
    Geen abonnement

    OP LOCATIE

    We bespreken het plan van  aanpak bij jou op locatie in de regio Utrecht. Daarna voeren we samen de gesprekken. De Personeelsman maakt de verslagen voor je op. Je betaalt per gesprek en je kunt altijd bellen voor advies.

    • Intake op locatie
    • Wij maken plan van aanpak
    • Samen gesprekken voeren
    • Wij maken de verslagen
    • Onbeperkt advies

    Tevredenheidsgarantie

    Geen opzegtermijn
    Geen abonnement

    Hoe werkt het?

    STAP 1
    Maak de keuze van de
    manier van ondersteuning
      • Laten controleren van gespreksverslagen
      • Laten opstellen van gespreksverslagen
      • Samen op locatie de gesprekken voeren
      STAP 2
      Onze specialist neemt
      dezelfde dag contact op
        • Wij bellen op een voor jou geschikt moment
        • Wij willen graag de achtergronden weten
        • Wij denken mee: professioneel advies
        STAP 3
        Plan van aanpak
          • Binnen 2 werkdagen op maat gemaakt
          • Rustig doornemen
          • Aanpassingen telefonisch doorlopen
          STAP 4
          Dossieropbouw
            • Voor- en nabespreken gesprekken
            • Opstellen of controleren gespreksverslagen
            • Onbeperkt advies


            Contact met de Personeelsman

            HR Interim, Personeelsman
            HR Interim, Personeelsman

            Judith van Wijck Jurriaanse
            Personeelsmanager

            Rob van Dongen
            Senior Personeelsmanager

            Secretariaat / Planning
            030 - 636 59 56